.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توليد داروهاي ضد‌سرطان جهان در گيلان

رئيس سازمان كار و امور اجتماعي گيلان از افتتاح چهارمين كارخانه توليد داروهاي ضد سرطان در آينده نزديك در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، خليل حنيف در نخستين جشنواره كسب و كار و كارآفريني گيلان اظهار داشت: با بهره‌برداري از اين كارخانه، ايران به عنوان كشور مادر و توليدكننده داروهاي ضد سرطان در جهان مطرح مي‌شود.
رئيس سازمان كار و امور اجتماعي گيلان با بيان اينكه بنگاه‌هاي زودبازده يكي از راهبردهاي دولت است، افزود: آموزش نيروها در مراكز آموزشي و دانشگاه گيلان در كنار اين طرح شروع شده است.
وي طرح‌هاي اشتغالزايي گيلان را بر پايه توليد استان اعلام كرد و اظهار داشت: هفت كارخانه فولاد در گيلان احداث شده كه صدها صنايع پايين دستي و چند هزار شغل را با خود مي‌آورد.
حنيف با اشاره به اينكه استان در فاز صنعتي يك خيز بلند برداشته است، تصريح كرد: گيلان در دو سال آينده يكي از استان‌هاي مطرح توليد در كشور مي‌شود.
رئيس سازمان كار و امور اجتماعي گيلان خاطرنشان كرد: سعي شده صنايع مادر در استان هدفگذاري شود كه صنايع سيمان و داورسازي از آن جمله است.
وي از افتتاح چهارمين كارخانه توليد داروهاي ضد‌سرطان جهان در چند ماه آينده در استان خبر داد و بيان داشت: با احداث اين كارخانه داروسازي با كارهاي علمي پيشرفته، تكنولوژي بالا و بهينه و بومي كردن آن در گيلان، ايران به عنوان يك كشور مادر و توليدكننده داروهاي ضد سرطاني در جهان مطرح مي‌شود.
حنيف با بيان اينكه 12 نوع محصول صنايع فلزي گيلان به تمام دنيا صادر مي‌شود، اظهار داشت: اين صنايع با كيفيت بالا و مديريت صحيح در عرصه رقابت توانستند وارد بازار جهاني شوند.
وي نوآوري و ايده‌هاي نو را در توسعه و جهش استان تاثيرگذار دانست و افزود: در سال 88 پروژه‌هاي متعددي در گيلان به بهره‌برداري مي‌رسند كه تلفيق كارآفرينان با اين موسسه‌ها مي‌تواند موفقيت‌آميز باشد.
معاون آموزشي دانشگاه گيلان نيز در اين همايش اظهار داشت: تربيت نيروها از جمله وظايف دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي است.
محمد دميرچي افزود: در بسياري از مواقع دانشگاه‌ها به تربيت نيروهاي كارآفرين توجه‌اي ندارند كه بايد به ضعف سيستم آموزشي توجه شود.
وي رشته‌هاي دانشگاهي را نيازمند هدفگذاري دانست و گفت: انتظار از دانشگاه‌ها در بحث كارآفريني فراتر از حال حاضر است و بايد به دانشجويان اجازه داد در بخش‌هاي كسب و كار وارد شوند.
معاون آموزشي دانشگاه گيلان تاكيد كرد: هماهنگي نهادهاي مختلف وابسته به وزارت كار و موسسه‌هاي آموزشي در جهت‌گيري درست موثر است و چنانچه بحث‌هاي كارشناسي مطرح شود دانشگاه گيلان آمادگي همكاري لازم را دارد.
دميرچي با بيان اينكه از كساني كه داراي انديشه و فكر هستند انتظار بيشتري داريم، افزود: انديشمندان در زمينه كارآفريني مي‌توانند تاثيرگذار باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.